Astor Perfect stay 107 Perfect look

sobota, novembra 22, 2014


Ďalší jesenno ladený nail art tentoraz s lakom od Astoru z rady Perfect Stay Gel  Shine .
Po kúpení tohto laku som doma zistila že skoro totožný od Miss Sporty mám, to ste už ale čítali dávnejšie v new in.
Napriek tomu som ho vyskúšala a bola spokojnejšia s jeho nanášaním aj s výdržou, ktorá u Miss Sporty bola priemerná.
Pridala som posledné ozdobné kamienky, ktorých som sa chcela zbaviť, tak keď vám to príde 'preplácané' , tak to bude preto :D
Kamienky boli dosť veľké a trochu mi aj prekážali a niektoré dobre nedržali,no dalo sa to zvládnuť a vydržať ten týždeň.









You Might Also Like

13 komentárov

  1. Cute


    _____________________
    Wyprzedaż modnych i nowych rzeczy
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkně sladěno ;-) Podobné kombinace mám ráda, jen jsou na můj vkus ty kamínky hodně velké, mě by to asi rozčilovalo ;-) :-D bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) hej ku koncu týždňa už aj mňa nervovali :D

      Odstrániť
  3. Je to pěkná kombinace, jenom ty kamínky jsou opravdu dost velké. S menšími by to bylo top :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) na fotkách vyzerajú ešte väčšie než v skutočnosti :D No som rada, že som ich využila a už mám v zbierke iba malé kamienky :)

      Odstrániť
  4. Waau, nádherné nechty :) Si šikulka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásná decentní barvička :)

    Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tieto nechty vyzerajú proste nádherne
    podobný lak mám ale od Avonu :D

    pozývam ťa na moju giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkné nehty, kéž bych také takové měla. :)

    OdpovedaťOdstrániť