Autumn essentials

sobota, novembra 08, 2014

Ahojte! 

Jeseň sa nám prehupla do tej chladnejšej a menej slnečnej časti.
Preto už nemám toľko času na fotenie, keďže je tak skoro tma...
Ale mám tu pre vás príspevok o niektorých mojich jesenných radostiach a činnostiach, ktorými si okrem školy vypĺňam čas.

 Horiace sviečky mi spríjemňujú večernú atmosféru. 
Momentálne mám trojbalenie z Ikei a voňajú úžasne :)

 Obloha ma stále prekvapuje svojou podobou, to ma asi nikdy neprestane baviť fotiť :) 

 Obdobie čajov je tu opäť a ja si pri ich popíjaní vždy oddýchnem a načerpám energiu :)



Veľmi som si obľúbila Univerzitnú knižnicu a stále si požičiavam nové a nové knihy... Len keby mi ostávalo aj toľko času na ich čítanie koľko by som chcela  :D


 Najskôr som zvolila niečo jednoduché, čo potrebujem aj do školy no a najnovšie som si požičala pár kníh od Dostojevského, na ktoré sa veľmi teším :)


Máte nejaké obľúbené knihy, ktoré sa oplatí prečítať?
Určite mi ich napíšte do komentárov,  ja sa poteším každému tipu na dobrú knihu! :) 




 Aby mi nepríjemný vietor nevyfúkal krk, nosím rada moje obľúbené šatky :)

 Nejaké časopisy nesmú chýbať a keď je v nich aj nejaký darček, teším sa o to viac :)


 Obľúbené náhrdelníky a najroztomilejší jesenný obrúsok 


Prechádzky a objavovanie Bratislavy ma veľmi baví a keď si k tomu kúpim pečené gaštany tak som úplne spokojná :D :)


You Might Also Like

9 komentárov

  1. Krásné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé fotky, taktiež milujem jesenné popíjanie čaju a prechádzky. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné! Ta fotky univerzity má překrásné světlo :-) Takhle jsem tak dlouho jezdila do práce a vždy si nadávala, že s sebou nemám foťák, až prostě to perfektní světlo pominulo :-( A knížky? Já miluji Petra Šabacha například bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta svíčka je nádherná :-). mám takové hrozně ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nemůžu z té první fotky - je dokonale dokonalá. Tento stojánek na svíčku jsem v Ikee už viděla, ale upřímně řečeno mě zaujal až teď - když ho vidím na té tvoji fotce přímo se svíčkou
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá obloha. <3 a univerzitná knižnica vyzerá uplne mega.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super fotky! :) http://svetkossmetiky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť