Autumn nails with P2

pondelok, novembra 03, 2014


Keď som u Dandelijonky vyhrala úžasnú giveaway a v nej lak od P2 , veľmi som sa potešila.
S touto značkou som nemala dovtedy žiadnu skúsenosť, a tak som bola zvedavá na vyskúšanie tohto laku.
Ako sa už v názve nesie Leather matte polish, ide o matný lak s efektom povrchu podobným ako je koža.
Už pri lakovaní ma tento lak presvedčil o jeho kvalite, išlo to bezproblémovo a schnutie bolo veľmi rýchle.
Takže ja som bola s výsledkom nadmieru spokojná :) 













You Might Also Like

16 komentárov

  1. Tak ta barva je dokonalá :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Veronika, síce mám rovnaký lak aj ja sama, ale... na tebe/u teba sa mi páči viac!:-) Ani nevieš, ako som rada, že ti takto pekne jesenne ulahodil:-). Ďakujem za zmienku aj za krásny post, ktorý si u teba "dress code: trendy" vyslúžil!♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma veľmi teší :) Mne sa zase u Teba každý jeden lak páči, aj keď napr. v drogérii ma nezaujme no na Tvojich nechtoch vyzerá úžasne :) ♥

      Odstrániť
  3. juuuj, či je tento lak krásny ♥

    OdpovedaťOdstrániť