Essence 111 English Rose

streda, novembra 12, 2014


Tento lak od Essence na blogu nevidíte prvýkrát, minulý rok v októbri som už jeden článok o ňom písala.
Svedčí to o tom, že je to môj obľúbený lak, ktorý rada lakujem na jeseň.
Lakujem teraz zemité a tmavšie odtiene lakov.
Aj podľa nálady.
Momentálne mám nie veľmi optimistické obdobie, takže už teraz viem, že čierne nechty tu uvidíte tiež.
Aspoň že nás čaká v pondelok voľno a snáď si konečne oddýchnem :)

Fotky sú fotené v lightboxe, ktorý som si už dávnejšie vyrobila a teraz som ho využila, pretože svetelné podmienky boli mizivé. 















You Might Also Like

8 komentárov

  1. pekné a jemné a mám podobné nálepky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj krásne to je a najviac sa mi páči tá farba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsou nádherné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tenhle lak mám také a je úžasný, lakuji ho moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť