Roses, Born Pretty Store

sobota, novembra 29, 2014


Ružičky som skúšala prvýkrát ešte v lete, možno si pamätáte na článok aj video.
A tentoraz som zvolila čierny podklad, prstenník a malíček ozdobila maličkou retiazkou, ktorá mi prišla zo stránky Born pretty store.
 Vyzeralo to krásne, no retiazka bola veru veľmi nepraktická.
Aj keď som sa ju snažila riadne zalakovať, už na druhý deň obidva konce zle držali a zatrhávali sa mi do oblečenia.
Stále som to však opravovala opätovným zalakovaním, no keď sa mi jedna retiazka pri obliekaní kabátu odtrhla úplne, nechala som to už tak :D 














Ako sa vám tento nail art páči? :) Retiazku môžete nájsť tu 

 A ak by ste si chceli zo stránky Born pretty store niečo objednať, použite tento kód 
 SENX31  na zľavu  10% ! :) 

You Might Also Like

26 komentárov

  1. love it!

    __________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vážně moc krásný, ta kombinace, barvy, kvítky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý combo! :D Moc pěkně zkombinované a udělané, máš hezký nehtíky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já ty tvoje nehty fakt obdivuju! Ty si je tak krásně umíš nazdobit, že to až není možné:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda Verunko, já na ty tvé úžasné nehtíky vždy koukám s ústy dokořán :-), jako vždy BOŽÍ!
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty nehty jsou božíí :O, zvu tě k nám na blog na GA :)
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/2014/11/vanocni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá to úžastne, ale musím si nechať dorasť nechtiky:)
    Určite pozrem tú stránku;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jednoduše WOW o.O! Tohle je nádhera :) Jemnost a černá...dokonalost!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zaujímavé, ale veľmi pekné. Taký nail art som ešte nevidela :)

    Pozývam ťa ku mne na blog na Vianočnú Giveaway!
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. VEeľmi zaujímavé a krásne. Zbožňujem takú tú nevyrovnanosť na nechtoch a kontrasty. Sú top :)

    Ajush

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Odpovede
    1. Ďakujem ♥ moc sa teším a vážim si také komentáre od teba :)

      Odstrániť
  12. šikulka, veľmi sa ti vydarili!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Your nails look so great! I love all your photos! :D
    Thanks for your lovely comment on my blog! I am following you now! Hope you can follow me back as well :))
    www.jiovevewen.com

    OdpovedaťOdstrániť