Christmas inspiration : Nails

streda, decembra 17, 2014

Ahojte! :)

Ako všetci vieme, o týždeň tu máme očakávané Vianoce a ja som si pre vás pripravila inšpiráciu na vianočné nechty :)

V minulom článku ste videli moje nové laky a modrý glitrovaný od Essence som už stihla použiť v tomto nail arte.
Pomocou tenkých ozdobných pásikov som vytvorila efekt na ukazováku a malíčku. 
Na prostredník som zvolila vločku s kamienkom.
A na čo som sa najviac tešila a s čím sa najviac vytrápila bol tučniak na ľavej ruke a snehuliak na pravom prstenníku :D 
Snehuliak sa mi teda nevydaril podľa mojich predstáv ale tak nevadí, z tučniačika mám radosť ja a aj moje okolie ho chváli :D









You Might Also Like

20 komentárov

  1. Na mě je to už trochu moc, ale jsi šikovná ;-) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono naživo to pôsobí krajšie, nie tak 'preplácane' :)

      Odstrániť
  2. Teda tak to vypadá neskutečně krásně! Já sama nosím spíše jednobarevné nehty,ale na druhých se mi tohle šíleně líbí! Jsi šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej nechtiky su velmi krasne, si velmi sikovna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nice!

    _________________________________
    two pre Christmas suprises
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten tučňák je bezkonkurenční :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeej, ten tučniak je taký podarený :-D A myslím, že ten snehuliak nedopadol zle ;-) Moje vianočné ozdoby dopadli horšie :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Na mňa ten snehuliak pôsobí trochu creepy :D Náhodou tvoje ozdoby sú super! :)

      Odstrániť
  7. to je super, škoda, že nemám na to nervy ani nechty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. great post! gorgeous nails, very creative :)
    let's follow eachother! let me know if you want to follow and I will follow you back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpovedaťOdstrániť