Matte nails with L'Oreal Top Coat

streda, decembra 10, 2014



Konečne som vyskúšala matný lak a musím povedať, že som z výsledku nadšená :)
Dlho som nevedela nejaký matný top coat nájsť, no  ešte v lete som dostala tip na L'Oreal a bola to skvelá voľba :)
Keďže na nejaké zložitejšie výtvory v posledných dňoch/týždňoch vôbec nemám čas, musela
 som zvoliť niečo jednoduché a tým leopardie ( či gepardie?) škvrny určite sú. 
Určite vyskúšam ešte iné varianty s matným lakom :)

Čo vy a matné top coaty či laky, máte nejaké? :)










You Might Also Like

16 komentárov

  1. dokonalé, skoro mi "padla sánka", veľmi sa mi páčia tie fliačiky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pěkné, elegantní a přestože je to černá, tak i stylové ;-) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, ta matná černá vypadá luxusně :) dlouho jsem v drogérii hledala matný lak, dekuju za tip ;)
    www.beautylook.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem nevěděla, že L´Oréal dělá matný top-coat, to se po něm musím jít hned podívat! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. neustále si šetrím ten od Miss Sporty, už je na dne, no už mám kúpený aj tento istý na odporúčanie Elišky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to pěkně v tom matu. :) Stejně jako Suzi, taky si šetřím ten od Miss Sporty :D Ale na tenhle od L'oréalu se taky chystám.

    OdpovedaťOdstrániť