Miss Sporty 010 & Essence Electric Feathers 18 that's my pop cake!

utorok, decembra 30, 2014



Posledné tohtoročné nechty som plánovala úplne iné :D
No ako to býva zvykom, nie vždy ide všetko podľa plánu a tak to bolo aj dnes.
Chcela som vyskúšať krásny nový lak a razítkovaním naň spraviť snehové vločky.
No razítkovacia doštička aj pečiatka štrajkovali ( alebo to bolo lakom?) a tak som musela vymyslieť novú alternatívu.

Už sa mi nechcelo nič zložité vymýšľať a tak som siahla po osvedčenej nude klasike od Miss Sporty, ktorý ale po dokončení lakovania musel putovať do koša, lebo už ho bolo veľmi málo a kvôli jeho zhustenej konzistencii sa s ním veľmi zle pracovalo.
No a ešte nevyskúšaná novinka od Essence bola výbornou voľbou.

Ak ešte neviete, čo jednoduché a rýchle zvoliť na nejakú silvestrovskú párty, kombináciou nude laku a trblietok nič nepokazíte :)













You Might Also Like

11 komentárov

  1. very nice!

    ______________________________________________
    6 stylizacji w jednym poście, sprawdź i oceń najlepszą
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky tu 010 mám a je dokonalá, strašně dobře se mi nosí.. i samotná :) Moc povedená kombinace, já si plánuju nalakovat černý lak a přes něj růžový circus od GS na novoroční párty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa veľmi páči aj samostatne :)
      To bude vyzerať určite krásne, dúfam že spravíš aj post :)

      Odstrániť
  3. och, tak ten lak je neskutočne krásny! a to ani nehovorím o tvojich nechtoch, vždy bolo mojím nesplneným prianím mať ich pekné (ako ty, napríklad :) ). Dá sa tento lak ešte zohnať? Alebo ho už máš dlhšie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)
      Lak sa dá zohnať nie v normálnom stojane Essence, ale v tých dvojstojanoch v niektorých drogériách, ja ho mám z Dmky v bratislavskom Centrale :)

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great blog, Maybe want follow each other? If yes, just follow me and i follow you back :)
    xoxo
    http://smellofpeony.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť