Nové laky, ozdôbky na nechty z Born Pretty Store

pondelok, decembra 15, 2014


Moja zbierka lakov sa rozrástla o pár nových kúskov a pribudli aj nejaké ozdôbky a to všetko vám ukážem v dnešnom článku.
Tak poďme na to ! :)




Začnem nie veľmi obľúbenou a vyhľadávanou značkou lakov, a tou je S- he. 
Mňa tieto laky nejako neohurujú ale zase ich neberiem ani ako katastrofu.
Prvý lak s číslom 120 som si zadovážila v zľave a druhý, 226 ma hneď zaujal nezvyčajnou farbou.
Niečo medzi šedo fialovou, ktorá bude určite vyzerať skvelo v tomto zimnom období.


 Tohto fialového fešáka som si tiež hneď hodila do košíka :)


 A ako správna laková maniačka som neodolala tejto úžasnej edícii lakov od Essence. 
Brala by som ich všetky! :D
No ale najviac ma dostal prekrásny modrý 101 Jewels in the pool a potom o týždeň si moje srdce získal aj 18 that's my pop cake! 

 Z bornprettystore.com mi prišli tieto krásne trblietkové štvoruholníčky, takpovediac neónové kolieska a ešte zig-zag pásiky :)
No ja sa už teším na vymýšľanie nail artov, dúfam že aj vy! :D :)

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Fialkový lak od Essence vyzerá veľmi pekne, rovnako ako ja tá trblietavá edícia. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie od essence sa mi velmi pacia, ked ja mam tak rada trblietky(som ako taka straka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určitě aj my :) Podobnou šedou od S-he taky mám, ale kupuju už jen tehdy, když narazím třeba na nějakou akci..což se už dlouho nestalo :D Ty efektový od Essence vypadají báječně, taky jsem se dvěma odměnila. :))

    OdpovedaťOdstrániť