Rimmel 800 Black out + Catrice 50 Glitterazzi

sobota, decembra 06, 2014


Pekný víkend vám želám! :)

Kombináciu čierneho podkladového laku s nejakým efektovým topperom som chcela vyskúšať už dlhšie a rozmýšľala som, aký lak zvoliť.
No a v lete kúpený, ešte neodskúšaný lak od Catrice s príznačným názvom Glitterazzi mi hneď padol do oka ako tá správna voľba.
Kvôli absencii akýchkoľvek slnečných lúčov som musela fotiť v Diy lightboxe a preto tieto nechty na fotkách tak nevynikajú, ako v skutočnosti.

Dajte mi vedieť v komentároch, či obľubujete čierny lak v kombinácii s nejakým efektovým :)











You Might Also Like

9 komentárov

  1. Love it !


    _______________________
    Minimalist&trendy
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem také nechty, že to nieje iba čierna:)
    Veľmi sa ti to podarilo:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasná kombinácia :) vyzerá to super :)
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle efektový jsou super, jak to v těch lahvičkách svítí a žije. :)) Skoro vždy zkouším na černý nebo béžový podklad, to jsou moje nejoblíbenější kombinace. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pěkné, určitě bude krásný (ten flitrovaný) na bílou nebo pastelově modrou barvu, až napadne sníh ;) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherný lak ♥

    Pozývam ťa na moju GA (:
    http://beingasanmonica.blogspot.sk/2014/12/october-november-2014-favorites-another.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tieto sa podarili, veľmi sa mi páčia. Musím vyskúšať aj ja niečo podobné, len si musím zaobstarať čierny lak bo žiadny nevlastním... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. efektové laky na čiernom podklade sú super, takže určite veľká pochvala za kombináciu a nechty :-)

    OdpovedaťOdstrániť