Vianočné nechty

streda, decembra 24, 2014


Krásny sviatočný deň vám prajem! :)

Dnes by som vám chcela ukázať moje vianočné nechty, ktoré som si včera vytvorila.
Kedy inokedy by bola správna doba na vyvetranie tohto úžasného červeného laku s krásnym shimmerom, keď nie práve v tomto období? 
Vyskúšala som aj zig zag/chevron pásiky na vytvorenie vzoru na prstenníku pomocou zlatého prášku.
Trochu ťažšie sa s tým manipulovalo, ale nakoniec som s výsledkom spokojná :)














Želám vám krásne prežitie vianočných sviatkov v kruhu vašich najbližších! 


You Might Also Like

4 komentárov

  1. Aj tebe najšťastnejšie a najveselejšie Vianoce, aby si si ich pamätala ešte dlhé, dlhučké roky:-)
    PS: krásne nechty!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné, červený lak nikdy nic nezkazí, je elegantní, vyzývavý a na takovou příležitost se vždycky hodí. Já mám na blogu taky jedny vánoční ;-) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť