Nové laky, ozdôbky na nechty z Born Pretty Store II.

streda, februára 04, 2015


Takýto článok tu bol naposledy začiatkom decembra a odvtedy som bohatšia o nejaké tie laky a ozdôbky a tak som si povedala, že vám ich opäť ukážem :) 



Do mojej zbierky mi pribudlo 6 lakov, jeden balíček z Born Pretty Store a 2 glitrové zdobiace prášky, zlatý a ružový.
Balíček z BPS bol vlastne 'mačka vo vreci', čiže tam boli 3 random veci. 
Po rozbalení som teda objavila jednu pečiatkovaciu dosku a vodolepky.
Jedny také romantické s kvietkami, srdiečkami a motýľmi, druhé trochu abstraktnejšie, ktoré mi osobne pripomínali nejaké molekuly alebo baktérie, ktoré sme kreslili na biológii :D  (Teda bez tých hviezdičiek samozrejme :D)
Už som ich stihla aj vyskúšať, takže ich v blízkej budúcnosti uvidíte :)


Tento lak od Miss Sporty bol vianočným darčekom no lenže ako naschvál už skoro totožný od Astoru mám, ale tak viete ako sa to vraví, darovanému koňovi sa na zuby nepozeraj :D


Podobný problém som riešila aj pri tomto darčeku, pretože tiež podobný pieskový lak mám od Gabrielly Salvete. No tento od Avonu obsahuje aj krásny shimmer a páči sa mi asi aj viac ako ten  čisto červený od Gabrielly. Mali ste možnosť vidieť ho tu a tiež sa vám podľa komentárov veľmi páčil :) 


Síce som mala zálusk na iný lak z tejto rady Stars Enamel, no ako naschvál ho nemali a tak som vzala tento v odtieni 01 Lila, ktorý je nádherne ružový so shimmerom a teším sa, kedy ho vyskúšam.


Šťastie sa na mňa veru usmialo, keď mali v DM Rimmel London 60 Seconds laky za 0,99 a tak som si kúpila čierny, ktorý sa mi darí nejako rýchlo spotrebovávať, 203-ku Lose Your Lingerie a 405-ku Rose Libertine .

No a nakoniec swatche lakov.

A ak ma čítajú nejaké menovkyne, tak Veronikám želám krásne meniny :) 

You Might Also Like

10 komentárov

  1. i do not know how to use them, but i love them
    check out my new post http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/whatsblog.html
    thank you

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok a krasne ozdobky..:-) Vsetky laky mam velmi rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lakům na nehty jsem v poslední době taky dost podlehla ♥
    Už se těším, až všechny ty ozdůbky nafotíš přímo na nehtech:)

    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten gs mám také, je skvělý a ještě se mi líbí ten modrý!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásné :3 mám taky ten červený od Avonu a je super. Nemůžu si ho vynachválit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné laky, různé třpytky a nálepky na nehty jsem nikdy moc nepoužívala, nemám na to čas a ani nervy :D
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten Rimmel v bubble pink odstínu vypadá skvěle ;)
    http://audreyandpearl.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento odstín od GS jsem právě dopotřebovala, byl můj nejoblíbenější :) Laky Rimmel mám ráda moc a z Avonu jsem si zase objednala ten lak ve fialovém odstínu
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi sa mi pčái ten červený lak. Je skrátka nádherný :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť