NYC 264 Lincoln Square Lavender & Born Pretty Store Watermarks

nedeľa, februára 22, 2015


Ak si spomínate na článok s novinkami, písala som tam aj o vodolepkách z Born Pretty Store a dnes vám ich teda ukážem v akcii.
Ako základ som použila lak od New York Color č. 264 a počkala kým poriadne zaschne.
Následne som si nastrihala vodolepky do požadovanej veľkosti ( čiže jeden vzor na jeden necht + malá hviezdička) 
S vodolepkami som pracovala po prvýkrát a išlo to bez problémov, takže som bola spokojná.


Máte skúsenosti s vodolepkami alebo máte radšej manikúru bez nich ? :)









You Might Also Like

4 komentárov

  1. Really pretty!!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/02/dr-teefahs-birthday.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zatiaľ som ich neskúšala, no možno časom...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi veľa a veľmi dobré :-D Ja milujem vodolepky na nechty :-) Veľmi pekné

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné, ešte som vodolepky neskúšla:-)

    OdpovedaťOdstrániť