Paris Memories + Rimmel London 703 White Hot Love + Glam Nail Polish

pondelok, februára 09, 2015


Po roku som si povedala, že použijem môj obľúbený, už starší lak ešte zo začiatkov mojej lakovej zbierky značky Paris Memories. 
Tento krásny lak s fialkovo ružovým odtieňom lakujem veľmi rada a tentoraz som sa rozhodla vytvoriť niečo kreatívnejšie.
Na prostredník som ako biely podklad použila biely lak z kolekcie od Rity Ory a pomocou nail artovej pásky vytvorila vzor, ktorý som následne vyplnila jemným trblietkavým lakom Glam s ružovkastým základom. Ten som naniesla tiež na oživenie na prstenník a výsledná manikúra bola hotová :)
Čo na ňu vravíte vy? 










You Might Also Like

8 komentárov

  1. Tak tohle lakování nemá chybu! Je jemné, elegantní a není nudné, za mě tedy rozhodně ano ;) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš nádherný nehty a tohle jsou skvělý barvy :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekne:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:) Budu rada kdyz se zucastnis. xx
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je tak hezký :) něžná romantika! :))

    OdpovedaťOdstrániť