Valentínske nechty ♡

štvrtok, februára 12, 2015



Deň sv. Valentína sa nám rýchlo blíži a preto som sa rozhodla ukázať vám jeden tip na valentínske nechty.

Tak ak vám ešte nevadí všade prítomná valentínska tematika, budem rada ak vás tieto nechty inšpirujú a budú sa vám páčiť :)





Nápad na ombré nechty v kombinácii s chevron vzorom som plánovala dlhšie a preto som neváhala a zvolila si práve červený, tmavo ružový a svetlo ružový lak na vytvorenie týchto ombré nechtov.
Nechty som prelepila chevron páskou a naniesla biely lak, ktorý oddelil tieto tri odtiene od seba a vznikol tak veľmi pekný vzor.
Na prstenník a malíček som naniesla červený lak od Astoru v odtieni 279 Red Pepper a pridala srdiečka.
Nakoniec som naniesla na manikúru topcoat taktiež od Astoru, ktorý svoju funkciu plní dokonalo.











You Might Also Like

4 komentárov

  1. Zajímavé nehty, mě se tedy líbí ty vlnky, to srdíčko už tolik ne, ale to je můj pohled ;) Jinak jsi moc šikovná! bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A mně se zas líbí více to srdíčko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh ty jsou nádherné :)

    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť