Horizontal stripes & new shape

utorok, marca 03, 2015


Ahojte!

Vítam vás u nového článku s jedným prekvapením a zmenou, teda hlavne pre mňa.
Tou zmenou je ako ste si mohli už všimnúť podľa názvu, nový tvar mojich nechtov.
Vždy som bola zvyknutá na pilníkovanie zarovno avšak nie s veľmi ostrými hranami.
Tie mi vždy prekážali a tak som si nechty vždy nejako 'zaoblila'.
Niekedy som sa pohrávala s myšlienkou, že by som vyskúšala mandľový tvar ale nikdy sa mi do toho veľmi nechcelo.
No ani neviem ako, zrazu som túto zmenu uskutočnila a veľmi sa mi to zapáčilo.
Opticky mi to predĺžilo prsty a tiež som nadobudla pocit, že takýto tvar mojím prstom a celkovo rukám viac pristane.
Chvíľu mi síce trvalo, kým som si na to zvykla ( nevedela som sa vynadívať :D ), no hneď pri prvom nail arte som bola nadšená, ako skvelo to vyzerá. 
Veď posúďte sami, som zvedavá, či sa aj vám táto zmena páči tak ako mne :) 











You Might Also Like

18 komentárov

  1. tak toto je dokonalé <3 ten nový tvar nechtov je uplne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ŚLICZNE <3

    __________________
    first fashion style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna farebná manikúra ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě to občas taky svádí, že bych je zakulatila, nehty přece dorostou... ale zatím na nic nedošlo :D Moc krásná mani, už na mě úplně dýchá jaro a Velikonoce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to velmi pěkně a ty proužky už volají po jaru ;) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekné fotky :D
    ak by si mala čas a chuť pozývam ťa na môj blog.
    www.miss7julienne.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bože, toto chci taky umět. :D Chci, aby se mi neklepala ruka pokaždé, co se o něco takového pokusím, achjo. :D Vážně tě teď obdivuju. Kromě toho ta barevná kombinace je naprosto okouzlující, tleskám. :)

    www.empty--island.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jéé, vypadá to moc pěkně :) Jsi šikovná! :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. NÁDHERNÉ!!! Tak tieto sa ti naozaj vydarili Veronika. Naozaj sú krásne a tvoje nechty mi vďaka ich farebnosti hneď zlepšili náladu. Určite ich vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tenhle tvar ti moc sluší. :) Taky se čas od času hecnu a zkusím něco novýho. Chvilku se mi to líbí a pak nakonec stejně skončím u toho původního tvaru. :D
    Nail art je moc povedený !

    OdpovedaťOdstrániť