Rimmel London 60 Seconds 203 Lose your lingerie Nail Polish

utorok, marca 31, 2015


Už dávno som vedela, že mu neodolám a musím si ho kúpiť.
A veru je to jeden z najkrajších lakov, aký som doposiaľ mala :)
Taký je krásny tento Lose Your Lingerie od Rimmelu, že ho proste musíte mať :)
Dokonalý odtieň (niečo medzi bielou a jemne ružovou), krytie aj výdrž na jednotku.
Kochala som sa pohľadom naň celý týždeň a už vo mne evokoval jar, no škoda že vonku sa to teraz dosť zbláznilo. 
Tak si aspoň môžete pomocou nejakého veselého laku tú jar privolať :)









You Might Also Like

5 komentárov

  1. Mam rada takove jemne odstiny, tahle barvicka je velmi pekna.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. właśnie ostatnio też kupiłam ten lakier :)

    ___________________________________
    minimalism style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ho doma už dlhšie a naozaj ho zbožňujem! Len sa ešte naučiť ho tak pekne naniesť, ako máš ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohoto krasavce mám a nejraději jej mám s velkými třpytkami od Gabriely Salvette :-) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento lak mám doma aj ja a môžem povedať, že je môj najobľúbenejší:-)
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť