Sally Hansen Velvet Texture 630 Lush

sobota, marca 14, 2015



S lakmi značky Sally Hansen som donedávna nemala žiadnu skúsenosť, avšak už vlastním 4 laky, z toho jedným je topcoat, ktorý ma veľmi milo prekvapil.
 Dnes vám ukážem v akcii tento šedý lak s názvom Lush s matným finišom.
V DM ma zaujal hneď na prvý pohľad a pretože šedý lak som ešte nemala, tak som bola zvedavá na jeho vyskúšanie. 




Prvá vrstva celkom rýchlo zaschla a po nanesení druhej ma rýchlo napadlo túto manikúru nejako oživiť, tak som rýchlo siahla po malých trojuholníčkoch, ktoré som umiestnila na prostredník. 
Keďže som nemohla použiť topcoat lebo by sa zničil matný finiš, trojuholníčky som hypnotizovala očami a dúfala, že vydržia na svojom mieste aspoň deň.
Nestalo sa :D
Ešte v ten večer sa mi jeden odlepil, na druhý deň ráno druhý a počas dňa ďalší :D
Tak som z toho bola rozčarovaná a lak samotný sa mi na nechtoch až tak nepáčil. 
Pripomína mi textúru chodníka a cesty a pôsobí na nechtoch tak ťažko. 
Preto ho veľmi využívať asi nebudem, možno s ním niekedy ešte niečo zaujímavé vymyslím.

 Ako sa páči vám? 








You Might Also Like

8 komentárov

  1. Odstín laku je velmi pěkný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páčil sa mi dokým som si neprečítala o tom chodníku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento odstín je naprosto božský (y)
    Sama vlastním 3 laky Sally Hansen a jsem s nima nadmíru spokojená:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Such a pretty colour!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásný lak! :3 I ty trojúhelníčky jsou pěkné :)
    https://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je zajímavej, docela se mi i líbí. :) Ztěžka jsem těm novým lakům odolávala, tak jsem ráda, že se tu můžu takhle pokochat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne sa páčil v obchode, ale myslím, že by som ho doma až tak nevyužila:) na fotkách mi pripadá pekný, no možno by lepšie ukázal, keby je o stupeň- dva svetlejší:)

    OdpovedaťOdstrániť