Black nails and Essence special effect topper

streda, apríla 08, 2015


Aké je najrýchlejšie a najmenej náročné lakovanie nechtov?
Čierny lak ako základ a naň hocijaký efektový, glitrovaný, trblietkový lak. 
Ja túto kombináciu používam keď :                                                          
  1. nemám čas na vymýšľanie/pripravovanie/schnutie nejaké zložitého nail artu 
  2. nemám náladu/mám smutné obdobie 
Aby ste si ale nemysleli, že čierna manikúra je iba pochmúrna a nezaujímavá, existuje množstvo pekných lakov, ktoré čierny lak oživia a hneď to vyzerá elegantne, veselo, hravo, zaujímavo

Ani si netrúfam odhadnúť, ako dlho je tento Essence Topper v mojej zbierke lakov. ( po zalovení v pamäti to tipujem na 5 rokov :D)
Ale myslím, že bol jedným z prvých , ktorý ma nadchol v začiatkoch môjho lakovania  a odvtedy ho mám aj keď som ho nepoužila veľa krát.  
No teraz som ho vyvetrala a tak ho môžete vidieť, síce len na pár fotkách (lebo vieme, aké je teraz aprílové počasie a svetelné podmienky s ním spojené).





Ďalšiu čiernu manikúru si môžete pozrieť tu :

You Might Also Like

3 komentárov