Bridesmaid's nail art // French manicure

sobota, mája 30, 2015


Na svadbu, či už neveste alebo družičkám sa najviac hodí francúzska manikúra a tú som pri tejto príležitosti vytvorila sebe aj sestre.

Najprv som uvažovala o kamienkoch na prstenníku, no potom sme sa so sestrou zhodili, že bude pekné, ak použijeme glitríky.
Tak som teda najprv spravila manikúru sebe, aplikovala som strieborné glitríky na všetky nechty okolo prstenníka, ktorý som oživila modrými glitríkmi, ktoré perfektne ladili k mojim šatám.

Sestre som dala všetky glitríky červené, ktoré zase pasovali k jej šatám, no nestihla som to odfotiť :/

Mne sa výsledok veľmi páčil, pretože klasickú francúzsku manikúru som si robila naposledy asi pred 5timi rokmi a to som veru ešte len začínala sa učiť pekne lakovať :D 
Takže teraz som si to pekne užila a držalo mi to pekne skoro celý týždeň :) 






Jedna z našich krásnych orchideí :)

You Might Also Like

5 komentárov