Catrice 57 Karl Says Tres Chic + flowers

pondelok, mája 18, 2015


Postupne skúšam všetky nové laky, ktoré ste mohli vidieť v článku s lakovými novinkami.

Dnes tu mám pre vás tento krásny staroružový odtieň od Catrice s číslom 57  Karl Says Tres Chic.
Aby to nebolo len také jednoliate, rozhodla som sa malíček a prstenník ozvláštniť a tak som naniesla biely lak, pomocou červeného spravila bodky a do stredu kvietkov dala jeden glitrík ( ktorý ale na fotkách nie je veľmi vidno ) .

A jednoduchá, jarná a pekná manikúra je na svete :)








You Might Also Like

7 komentárov

  1. Miluju růžovou, nejlepší barvička:-) ráda kombinuju s oblečením a se šperky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pěkné nehty :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš moc pěkné nehty :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    budu moc ráda, pokud se zapojíš :)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je super kombinace! Taky mám Karla, ale ještě jsem ho nelakovala, protože jsem nevěděla, jak ho oživit. Už vím! Možná se u tebe inspiruji, moc se mi to líbí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to si vážim a teším sa čo vymyslíš :)

      Odstrániť
  5. krásne, tieto sa ti veľmi podarili!:)

    OdpovedaťOdstrániť