♡ Catrice Holomania ApHolo 7

piatok, mája 22, 2015

Ahojte!
Neviem ako vy, ale ja som sa o holografické laky nikdy nejako nezaujímala, ani sa mi veľmi nepáčili.

Až dovtedy, kým som nenatrafila v zľavovom stojane na najkrajší holografický lak od Catrice.
A veru to bola láska na prvý pohľad aj na prvé (a určite nie posledné) lakovanie :D 
Taká nadšená z takéhoto krásavca som dlho nebola a určite mi dáte za pravdu, že tento odtieň je skrátka úžasný. 
Lakoval sa krásne a už skoro celkom krásne kryl v prvej vrstve, no ja som dala dve a síce sa po troch dňoch začal zo špičiek trochu lúpať, odpustila som mu to a bola nadšená stále :D 
Takže po tejto príjemnej skúsenosti s holografickým lakom dám asi možnosť aj nejakým ďalším odtieňom, ktoré ma zaujmú a som zvedavá, či to bude konkurencia alebo nie :) 

Dajte mi vedieť v komentároch ako sa vám páči a či máte radi holografické laky :)) 














You Might Also Like

9 komentárov

  1. Tak to je nadherny lak.
    http://style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný lak - chtěla bych se zeptat, čím si začišťuješ okolí nehtu, vypadá to skvěle!

    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)
      Nezačisťujem ničím, už som vytrénovaná :D
      Je to hlavne o cviku, trpezlivosti a aj precíznosti, po nejakom čase už nie je začisťovanie či opravovanie laku potreba, hlavné je naučiť sa dobrými ťahmi robiť oblúčik pri hornom okraji nechtov, potom to bude vyzerať tip top :)

      Odstrániť
  3. Tak to je moc moc pěkná barvička :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť