Catrice Nude Purism - PURE BLUE + Born Pretty Store Glitters

pondelok, mája 11, 2015


Ahojte, vítam vás pri novom článku :)

Ak ste ešte nepostrehli novú limitovanú edíciu lakov Catrice s názvom Nude Purism, tak ich určite choďte omrknúť.
Ja som si z dostupných lakov vybrala jemnučký bledomodrý lak s názvom Pure Blue a rozhodla som sa manikúru oživiť.
Glitríky z Born Pretty Store čakali na vyskúšanie od zimy a tak som si povedala, že v tejto kombinácii ich využijem a budú sa s lakom od Catrice skvelo dopĺňať.
Aplikovala som ich na ukazovák a prstenník a vytvorila z nich trojuholník, po zalakovaní držali perfektne, neodlupovali sa a odlakovanie bolo bezproblémové. 

Ak by ste chceli takéto glitre vyskúšať, nájdete ich na tomto odkaze 
Na stránke ich majú aj v ďalších krásnych farbách a môžete nájsť aj mix rôznych farieb, ktoré potom môžete aplikovať v rôznych pekných kombináciách :)












You Might Also Like

6 komentárov

  1. Cute!

    _______________________
    minimalism&fashion
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nadherne nehty.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně se hrozně líbí ten odstín laku, moc krásnej. :) A ty tvoje nehtíky jsou paráda, opravdu ti ten tvar moc pěkně sedí. :)

    OdpovedaťOdstrániť