Nálepky z BPS

nedeľa, mája 03, 2015


Ahojte!

Ešte dávnejšie som si z Born Pretty Store objednala tzv. ' mačku vo vreci ', keď som v balíčku obdržala tri random veci na nail art.

Jednou z tých vecí boli aj tieto nálepky, ktoré som skúšala po prvýkrát a musím povedať, že som bola príjemne prekvapená. 
Sú to teda vodolepky, najprv ich bolo treba namočiť do vody a potom bez fólie aplikovať na nechty.
Rozhodla som sa na každý necht dať iný vzor, pretože som ich chcela vyskúšať čo najviac.
Nálepky som následne zalakovala a držali ako pribité celý týždeň bez poškodenia.

Takže za mňa veľká spokojnosť:)







You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ty jsou pěkné :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, tie sú krásne :) Ešte som nikdy nemala nálepky, čo by vydržali týždeň :/
    Best copy blog

    OdpovedaťOdstrániť