Nové laky, ozdôbky na nechty z Born Pretty Store III.

streda, mája 06, 2015


Ahoj!
Vítam vás už pri treťom pokračovaní nákupného haulu, ktorý sa týka lakov a aj nejakých tých ozdôbok.

Moja zbierka lakov sa rozrastá a o chvíľu sa už budem tešiť z veru pekného okrúhleho čísla.
Ak ste zvedavé, aké nové laky som si kúpila, tak vám ich hneď predstavím :)
Vo februári som obohatila svoju zbierku o laky Sally Hansen, ktoré som dovtedy ešte nevyskúšala.
Insta-Dri topcoat je úžasný a používam ho pri každej manikúre a ozaj mi ušetril dosť času, schne naozaj rýchlo a lesk sa nestratí ani po 5 dňoch.
Lak z edície Velvet texture v odtieni 630 Lush ste mohli vidieť v tomto článku .

Nálepky z ďalšej 'mačky vo vreci' z balíčka z Born pretty store ma veľmi nepotešili, hlavne tými oldschool nálepkami napravo, ktoré zrejme určite nevyužijem :D

Trojica lakov od Catrice, červený bol ako darček v Emme a odtieň sa mi veľmi nepáči, no zvyšné dva som už odskúšala a bola som veľmi spokojná :)

Jednoduché farby, ktoré určite využijem v nejakom letnom nail arte :)


Novinky od Rimmelu z kolekcie od Rity Ory ste už určite postrehli a ani ja som neodolala, taký  odtieň,aký má tento lak s názvom Peachella som mala na wishliste a poviem vám, je to určite jeden z najkrajších lakov, ktoré som mala :)



Na tohto krásavca sa určite tešte v článku ;)


No a touto fotkou pozdravujem Romanku, Suzi, Miu  a pridávam sa do klubu majiteliek týchto skvelých lakov od Miss Sporty.
Bude ťažké vymyslieť niečo originálne, keďže u každej z nich môžete vidieť krásny nail art s použitím týchto lakov.

A to je z mojich noviniek všetko, dajte mi v komentároch vedieť, aký lak ste si naposledy kúpili vy :)

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Hehe..zdravím Veronika :D Som rada, že sa ti môj nail art páčil :)) Ja som si tiež kúpila ten od Rity Ory a idem ho zajtra konečne vyskúšať..tá farba je naozaj TOP :) a peknú zbierku si si urobila teda :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ráda laky od Miss sporty :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež mi teraz pribudlo niekoľko lakov, ale najbližšie sa chystám na nejaké od Sally Hansen! :) a strašne sa mi páči ten modrý trblietavý od Catrice
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to doufám, že uděláš třeba článek s sbírkou laků na nehty :) Všechny vypadají krásně, od Rimmelu jsem si teď koupila taky hodně laků a ten glitter bomb mám taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsem zvědavá, jak dlouho budu odolávat těm Luxe Lace :D Ani ten Fuzzy Coat nevypadá vůbec špatně, ale ty u nás naštěstí nemají. :)) S těmi MS určitě vymyslíš něco krásnýho, toho bych se vůbec nebála. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásné laky :) já jich mám taky už dost a nikdy se jich nemůžu nabažit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi krásne laky :)
    ja mám však veľmi rada tie od Miss Sporty :)
    Mimlovee

    OdpovedaťOdstrániť