Rimmel by Rita Ora 408 Peachella

štvrtok, mája 14, 2015


Nové laky v krásnych 10tich odtieňoch navrhnutých speváčkou Ritou Ora pre značku Rimmel ma v drogérii hneď zaujali a vedela som, že si nejaký musím zaobstarať.

Dostal má krásny pastelový marhuľkový odtieň s príznačným názvom Peachella a na jeho lakovanie som sa veľmi tešila.
A mala som sa načo, pretože sa mi lakoval bezchybne a naživo bol taký krásny, že mi bolo aj ľúto dávať ho skoro po týždni dole :D


Očaril aj vás nejaký odtieň z tejto edície? :)





S bleskom






You Might Also Like

10 komentárov

  1. Veľmi sa mi páči farba laku ale aj tvoje nechty:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mam go<3

    ____________________
    poczuj się jak we Francji na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odtieň je krásny, tieto pastelové farby sú na jar jednoducho naj... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velice pěkná barva a moc se mi líbí tvůj tvar nehtů =)
    InHotBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je nádherný a nemít podobný odstín od Essence, tak do něj jdu. Já mám teď nalakováno Rimmelem Ritou Orou č. 558 Go Wild-er-ness, už se těším, až ho ukážu na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, odstín dle mých představ:) Jenom mi přijde, že RImmel laky mají dost chabou výdrž:(
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherná barva! Tuhle jsem na ně koukala v časopise, tak jsem ráda, že ho vidím i v akci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásny lak, od Rimmelu sú úplne naj! :)

    www.dominikamakarova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť