Miss Sporty 544 + triangles from box of rhinestones

nedeľa, júna 21, 2015



Ahojte!
Dnes je tu druhá ukážka produktu zo stránky Born Pretty Store.
Vybrala som si ozdobné kamienky a konkrétne v tomto dizajne to boli krásne mint trojuholníčky.
Lak som zvolila nový od Miss Sporty v krásnom mint odtieni, aby to pekne ladilo. 
(Síce som najskôr rozmýšľala nad kamienkami inej farby, aby to bolo kontrastné, nakoniec som to zvolila takto)
Trojuholníky boli ale nepraktické kvôli ich tvaru, keďže hrany boli dosť ostré  a tak sa všade zachytávali.
Toto nail art koliesko môžete nájsť tu   za skvelú cenu €2.88 a máte tam 12 druhov kamienkov, takže sa to určite oplatí :)












You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ten lak je dokonaly. A to zdobeni se ti povedlo.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja mám podobný odtieň a nosím ho veľmi rada. Tie kamienky si super doladila.A ešte mať také dlhé nechty ako ty;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyrkysovu cez leto milujeeem, krásne !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasna farba laku na leto sa určite hodí :)
    http://rosenpearls.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť