Miss Sporty Clubbing colours 302

utorok, júna 09, 2015


Krásne letné počasie máme v plnom prúde a preto vyťahujem z mojej zbierky farebné laky, na ktoré sa v tomto období vždy teším.
Ako prvý letný lak som vyskúšala krásny ružový odtieň od Miss Sporty s číslom 302 a manikúru som doplnila jemným oválnym kamienkom na prstenníku a ukazováku.
Ja mám MS laky rada, hlavne kvôli ich krásnej farebnej škále, pretože si vždy vyberiem nejaký nový, a aj tento šťavnatý ružový som si 'schmatla' ihneď, ako som ho zbadala :)











You Might Also Like

5 komentárov

  1. Ja som vytiahla tiež prvý letny lak vo veľmi podobnom odtieni :) krásne nechtičky

    Ajush

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný odstín,taky ho vlastním :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nice color
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/maxi-dress-and-gladiator-sandals.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stejný odstín mám také a je to nádherná barvička :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť