Powder sheets nail art decoration

streda, júna 24, 2015


Ahojte!

Dnes tu mám tretí produkt zo stránky Born Pretty Store a tým sú, ani neviem ako to nazvať po slovensky :D 
Sú to malé kúsky, podobné fólii, akoby také šupinky :D 
Mne sa na obrázku veľmi zapáčili a tešila som sa na ich vyskúšanie, no pri lakovaní to bolo o nervy.
Ako podkladový lak som použila NYC 264 Lincoln Square Lavender a pri lakovaní vonku dosť fúkal vietor, takže som bola rada, že mi všetky šupinky neodleteli skôr, než som ich stihla aplikovať na necht :D 
No ale samotná aplikácia nebola tým najhorším, horšie bolo, že šupinky odmietali poriadne na lak priľnúť, aj po tretej vrstve topcoatu. Ostali teda vyčnievať konce a a na dotyk teda nič príjemné (škriabe to a kúše to :D).

Produkt môžete nájsť za cenu €1.45 tu .












You Might Also Like

1 komentárov

  1. Lak je super a to zdobeni k tomu je povedene.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť