Roses Water Decals

štvrtok, júna 18, 2015

Ahojte!
Vítam vás pri dnešnom článku a dnes to bude niečo, čo ste u mňa ešte nevideli.
Nálepky na nechty som chcela vyskúšať už dlhšie, no dosť ma odradzovali pochybnosti, či budú dobre držať, koľko vydržia atď.
Tieto sú zo stránky Born Pretty Store a ja som bola zvedavá na ich vyskúšanie.
V balení boli nálepky rozdelené na desať častí, ktoré som si ešte rozstrihala a upravila do požadovaného tvaru. 
Ako podkladový lak som použila jemný nude, aby nálepky krajšie vynikli. 
Postupovala som podľa návodu, no po nalepení  sa mi nálepky zvlnili a nešlo to už veľmi opraviť :/
Tiež boli po celý deň neskutočne cítiť tým nepríjemným chemickým/ázijským/viete akým zápachom, a to mi dosť prekážalo. 
Na fotkách síce vyzerá výsledný efekt pekne, no ja som z toho veľmi nadšená nebola a ešte k tomu keď som na druhý deň našla jednu nálepku a jej povrch zošúchaný, tak to muselo ísť celé dole.
Nálepky stoja €1.81 a môžete ich nájsť tu .

Dajte mi vedieť, či máte skúsenosť s takýmito nálepkami :) 







You Might Also Like

6 komentárov