Summer colorful nails with foil

piatok, júna 12, 2015

Ahojte!
V letnom lakovaní pokračujem a tak tu mám pre vás veselú manikúru s jedným extra oživením :)
Ako ste už z názvu zistili, ide o farebnú fóliu, na ktorej vyskúšanie som sa veľmi tešila a bola som zvedavá, ako to dopadne :)
Rozhodla som sa, že fóliu dám na čierny lak, no viem si to krásne predstaviť aj na bielom podklade, kde by to vyniklo tiež.
Na ostatné nechty som sa rozhodla použiť vždy iný lak, aby to bolo také pestré, hravé, skrátka aby to pripomínalo leto :)
A myslím, že sa mi to s touto kombináciou farieb aj podarilo, čo na to hovoríte vy? 












Ja som z tejto fóliovej techniky nadšená, veľmi sa mi to páči, takže určite ju budem v budúcnosti ešte využívať :) Navyše to manikúru naozaj ozvláštni, ja som najprv nevedela, čo vytvorím, no fólia sa tak super chytala, že z toho vznikol taký krásny dizajn :)

You Might Also Like

6 komentárov

  1. wow this is so lovely
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/5-reasons-to-wear-sunglasses.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne nechty :-) Asi trošku zaostávam, ale čo je to za fóliu? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Táto fólia ( inak je vidieť na druhej fotke) je skvelá na nail art, ak si ju zadáš do googlu tak ti to nájde veľa dizajnov :) Ja mám túto z ebay, ale dá sa zohnať aj v rozšírenom stojane Essence, alebo vo všelijakých obchodoch s nechtovými pomôckami :)

      Odstrániť
  3. Jééé ty se ti povedly :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé, to je krása, kéž bych taky měla tak krásné nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť