3x Recenzia - L'Oréal Paris Lash Architect 4D x AVON SuperShock x Miss Sporty Fabulous Lash Xtra Black Mascara

pondelok, júla 06, 2015

Ahojte!
Dnes som sa rozhodla ukázať vám tri riasenky, ktoré používam pravidelne posledný polrok.
Každá z nich je inej cenovej kategórie, sľubuje iný výsledný efekt a nižšie na fotkách uvidíte, ako to vyzerá v akcii a ktorá špirála vyhovuje najviac práve mne.


L'Oréal Paris Lash Architect 4D 10,5 ml


  •  predĺženie a natočenie rias
  • cena 7,34 €
  • môžete ju nájsť napr. tu




Bez špirály
 Špirála mi riasy pekne predĺžila aj natočila, no ako môžete vidieť na fotkách, zvláštne riešená kefka tejto špirály spôsobuje, že mi na mihalniciach vznikajú menšie 'cucky' prebytočnej farby a to ja nemám rada.  Tiež som si po celodennom nosení všimla, že sa trochu z rias drolí. Odličuje sa veľmi ľahko.
7/ 10 b

Avon SuperShock Mascara 10 ml

  • extra zhustenie a zvýraznenie 
  • cena 3,90 
  • môžete ju nájsť napr. tu



 Táto špirála od Avonu mi riasy pekne zahustila. Kefka má valcovitý tvar a je na nej veľké množstvo štetiniek rovnakej dĺžky a tiež je trochu robustnejšia ako u iných špirál. Nanesená špirála sa síce nedrolí, odličuje sa trochu ťažšie, no nie som z nej nejako extra nadšená.
8/10 b

Miss Sporty Fabulous Lash Xtra Mascara Black 8 ml

  • ľahké nanášanie, dokonalé oddelenie rias
  • cena 2,90 
  • môžete ju nájsť napr. tu


 Táto špirála je najlacnejšia v porovnaní s ostatnými dvomi, má aj najmenší objem a mne vyhovuje najviac. Riasy oddelí, predĺži, nepôsobí dojmom nanesenia veľkého množstva špirály na mihalniciach a nezlepuje. Používam ju momentálne najčastejšie kvôli prirodzenému efektu rias, ktorý vytvára. Veľmi ľahko sa odličuje a potvrdilo sa čo sa hovorí : 'Veľa muziky za málo peňazí' :D 
9/10 b
(najviac bodov by odomňa dostala niektorá špirála od Maybelline, pretože tie sú top )


Dúfam že sa vám článok páčil, určite mi dajte vedieť v komentároch, čo niektorú z týchto špirál máte alebo ktorá je momentálne vaša najobľúbenejšia :) 



You Might Also Like

9 komentárov

  1. Žádnou z těchto jsem nezkoušela, ale od Miss sporty mám akorát v zeleném obalu. :) A tu si nemohu vynachválit. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tu první mám taky a jsem s ní spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super špirály:)...ja aktuálne najviac používam od Rimmel London- Wonderful tá je super a potom ešte od Astoru Seduction Codes. Obe vrelo odporúčam. Prajem príjemný zvyšok týždňa:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za tipy, aj tebe želám krásny týždeň :)

      Odstrániť
    2. Nemáš zač:) a ďakujkám

      Odstrániť
  4. Miss sporty asi aj ja vyskúšam :-) Dík za typ :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty maš krásne riasy :-))) Ja mam velmi rada tu od miss sporty..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som mala tiez tu od miss sporty.. bola som s nou celkom spokojna.. teraz pouzivam tiez od miss sporty taku zltu studio lash ...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňa skôr než riasenky upútali tvoje oči a vlastné riasy!:)

    OdpovedaťOdstrániť