Astor fashion studio nail polish 278 Tam Tam Fever + Fimo Watermelons

nedeľa, júla 26, 2015


Pre mnohých je typickým letným ovocím /resp.zeleninou:D/ šťavnatý červený melón.
Ja som sa rozhodla spraviť si 'šťavnaté' nechty práve s kúskami melónu.
Využila som Fimo hmotu, ktorú som vyhrala už dávnejšie v giveaway u Dandelijonky a keďže nádobka obsahuje ešte x druhov ovocia, určite ešte nejaké letné nechty s nejakým ovocím vytvorím :)
Ako podklad som použila krásny červený lak od Astoru Tam Tam Fever a na prostredník a prstenník prilepila trojuholníčky melónu.
Celé som to poriadne zalakovala topcoatom od Sally Hansen, ktorý mi bohužiaľ po polroku používania doslúžil a zmenil svoju konzistenciu na žuvačkovú. Takže teraz budem musieť popátrať po nejakom s podobným skvelými schopnosťami.










You Might Also Like

11 komentárov

  1. Sweet!

    ________________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty melouny jsou tam paradni.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj krásna farba! Asi si ju pôjdem hneď kúpiť a tie melonové nálepky nemajú chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já ty tvoje nehty snad nikdy nepřestanu obdivovat:) Ještě se mi snad u tebe nestalo, že by se mi nějaký tvůj lak a nápad nelíbil:)
    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny:) to je odtieň 4072?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Cute :) Ten odstín je krásný a melounky jsou roztomilé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné:) ty melounky na tom jsou úplně úžasný:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I must to do something like this on my nails! Looks pretty!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. baby sú dosť spokojné s top coatom do Astoru, aj keď vychádza drahšie ako SH, tak skús ten. Možno vydrží dlhšie, aj keď ja mám SH a zatiaľ je v pohode a to mi ho ostáva asi štvrťka:)

    OdpovedaťOdstrániť