Astor fashion studio nail polish 303 Crazy Fire Dance + Sinsay polish

štvrtok, júla 23, 2015


Ahojte!
Dnes vám ukážem jednu krásnu letnú manikúru.
Táto sa mi naozaj extrémne páčila, pretože lak od Astoru Crazy Fire Dance má tak perfektný odtieň ružovej, že by som ho najradšej ani neodlakovala :D
V týchto letných dňoch skvelo žiaril a v kombinácii malých glitrových štvorčekov laku zo Sinsay obchodu to bolo proste top! 
Ešte aj s fotkami som náramne spokojná, tak dúfam, že aj vám sa tieto nechty budú páčiť :)










You Might Also Like

8 komentárov

  1. Ten Astor sa mi véééľmi páči, dokonalá letná farba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja mam ten istý lak od Astor :) Páči sa mi tá kombinácia s fialovými trblietkami. Pekne si to vymyslela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé, podobnou růžovku mám nyní na nehtech také :) Laky od Astoru mám dva a jsem s nimi moc spokojená :) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten Astor má naozaj nádhernú farbu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi pěkné :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť