Essence 199 Wild White Ways + H&M glitter nail polish

piatok, júla 17, 2015


Ahojte!
Neviem či aj vám, ale mne tieto nechty hneď pripomenuli 101 Dalmatíncov :D
Môže za to úžasný biely lak od Essence, ktorý perfektne kryje už aj v prvej vrstve. 
Naň som aplikovala efektový lak z H&M, ktorý obsahuje čierne a strieborné bodky v rôznych veľkostiach. 
Biele laky hlavne teraz cez leto veľmi frčia, či už osobitne alebo v kombinácii s rôznymi efektovými lakmi, ozdobami, nálepkami a pod. 
Ak ešte nemáte ten 'pravý' biely lak, tento od Essence bude správnou voľbou :)













You Might Also Like

8 komentárov

  1. Super kombinácia:) ..a to metalické tetovanie je krásne:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akuráť včera som pozerala po tom bielom laku na nechy od Essence a zvažovala jeho kúpu. Už hrozne dlho hľadám klasický biely lak ktorý by mal dobrú kryciu schopnosť a aj by dlho vydržal. A táto kombinácia s trblietkami je veľmi pekná. Posledná fotka je úplne TOP :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne :-) Bielu milujem, ten biely lak mám doma a je super na leto...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak já miluji bílé nehty. :))) Tohle se ti opět povedlo :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne nechtíky! Už si musím kúpiť tie gél laky od Essence :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super kombo! Bílá se třpytkami je vždycky trefa do černého :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja mám obdobný efektný top coat od Lorealu a ten mi priipomína dalmatíncov tiež.:)

    OdpovedaťOdstrániť