Gabriella Salvete LILA 01

pondelok, júla 13, 2015

Keď potrebujete staviť na istotu /v súvislosti s lakovaním/, že vám lak vydrží bez problémov celý týždeň /aj viac/, tak na to sú tu pieskové laky.
 Ja som si odtieň 01 Lila od Gabrielly kúpila už dávnejšie, no ešte som ho nevyskúšala.  A až teraz prišla jeho chvíľa a veru som si ho užila. Dve vrstvy tohto laku bohato stačia a vy sa môžete na jeho krásu pozerať stále dokola. Síce je povrch nechtov dosť drsný, zvyknete si na to a lak sa po čase aj tak zjemní. Tento krásny princeznovský odtieň som nosila tuším 8 dní a potom som ho pomocou vaty s odlakovačom a alobalom dala dole.

Máte aj vy radi pieskové laky cez leto? :) 















You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ja som aj zabudla, že pieskové laky doma mám :D Tvojim príspevkom si mi ich ale pripomenula a myslim, že niektorý z nich v blízkej dobe nalakujem :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento odstín je překrásný :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hej:) zbožňujem pieskové laky, pretože dlho vydržia, ale potom sa trošku horšie odlákovávajú. Ten odtieň je nádherný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tady ty laky jsou vazne uzasny !! Miluju je :-)

    OdpovedaťOdstrániť