Summer Essentials / Moje obľúbené letné produkty

streda, augusta 12, 2015

Leto sa nám prehuplo do druhej polovice a preto vám chcem ukázať niektoré moje obľúbené letné produkty :)

Starostlivosť o vlasy
 V starostlivosti o vlasy už dlho používam šampóny Balea a teraz v lete ich mám vďaka ich krásnej vôni o niečo radšej. Rada použijem aj kondicionér Schauma po ktorom sú vlasy krásne lesklé.

Po umytí vlasov ešte do mokrých končekov nanesiem olejček od Avonu. Ak sa chystám vytvoriť si nejaký účes, tak pred stylingom použijem sprej od L'oréal pre objem vlasov.

 Starostlivosť o telo
 Určite má každá z vás doma aspoň jeden sprcháč Balea, kvôli tej úžasnej vôni. Ja mám toto leto melónový, minulý rok som striedala tri iné, no teraz som si povedala, že nové kupovať nebudem a miniem zásobu iných sprchových gélov, ktorú doma mám. Aj keď je to teda ťažké odolať tým sprcháčom, lebo ma veľmi lákajú a v DMke si k nim vždy rada pričuchnem  :D
Keď náhodou nemám náladu na takú silnú vôňu ale chcem niečo jemnejšie, siahnem po Nivea Creme soft sprcháči alebo Dove Go fresh s príjemnou uhorkovou vôňou.
Po sprche používam telové mlieko značky Lilien a na nohy úžasný chladivý krém od Avonu.

 Starostlivosť o pleť
Krém Nivea soft je mojím celoročným Must Have a teraz cez leto ešte rada použijem Bioderma Hydrabio Sérum, ktoré je veľmi ľahučké a pleť aj trochu zmatní. Na pery striedavo používam tri balzámy a to tento malinový značky Labello, medový od Avonu a  EOS Pomegranate Raspberry. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Super produkty☺...baleácke šampóny sú super a voňajú božsky😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super článok, od Baley som šampóny ešte nepoužívala, ale musím nejaký skúsiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šampóny (aj sprcháče) od Balea mám veľmi rada, dokonca tento s jazmínom a ešte ten druhý s jazmínom, čo majú sú moje top.

    OdpovedaťOdstrániť