Summer nail art N.1: Sailor nails - Collab with Na Len

pondelok, augusta 17, 2015


Ahojte!
Vítam vás pri dnešnom článku, ktorý bude špeciálny, pretože pôjde o spoluprácu.
Keď sa mi Andrejka ozvala do mailu s nápadom na spoluprácu so zdobením nechtov, neváhala som a hneď súhlasila. 

Takúto spoluprácu môžete vidieť aj na iných blogoch, preto som rada, že sme sa teda aj my dve spojili a niečo zaujímavé vymysleli :)

Ako prvý máme pre Vás pripravený dizajn nechtov v námorníckom štýle, ktorý sa k letu nesmierne hodí.



 Andrejkin výtvor sa mi páči, obzvlášť tá kotva, ktorá je skvelá a trefná k tomuto štýlu :) 
Ďalšie jej fotky si môžete prezrieť u nej na blogu Nalensworld.blogspot.sk :) 


 No  a ja som zvolila samozrejme tiež kombináciu modrých a bielych pásikov, ktoré som vytvorila pomocou nail art pásky.
Tri nechty som nechala celé nalakované krásnym modrým lakom od Miss Sporty č. 510 a pridala zlaté studs.
Prostredník som nechala biely a oživila ho srdiečkom :) 

Použité laky






Ako sa vám naše nechty v námorníckom štýle páčia? 
Určite mi dajte vedieť v komentároch váš názor a už o týždeň sa môžete tešiť na ďalší nail art :) 

You Might Also Like

6 komentárov