Summer nail art N.2: Floral nails - Collab with Na Len

pondelok, augusta 24, 2015




Ahojte! 
Máme tu pondelok a teda ďalší článok s nail artom v spolupráci s Nalen.
Naše minulé výtvory v námorníckom štýle ste mohli vidieť tu  a dnes pôjde o kvetinkové nechty.
Zvolili sme mint lak ako farebný podklad a zvyšok bol na každej z nás, aké kvety si vyberie a čo vymyslí. 
Viac fotiek aj info nájdete na blogu Nalen v jej článku, tak si ho určite pozrite :)

Ja som sa rozhodla vytvoriť jednoduché kvietky s použitím tmavšieho fialového a potom bledo fialového laku.
Do stredu som pridala bielu bodku a zopár menších pridala ešte okolo kvietkov.
Ako pozadie mi skvelo poslúžila nová krásna orchidea tak dúfam že sa vám fotky aj môj výtvor budú páčiť :)









You Might Also Like

9 komentárov

  1. No tak ty jsou úžasné! :) Já na to bohužel nemám trpělivost, jsem nedočkavá i při čekání než zaschne druhá vrstva :D

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. śliczne!


    __________________
    fashion, makeup i nie tylko
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jsou skvele nehty. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. su krásne ♥ hneď by som ich brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty máš stále také krásne nechtáky. Kiež by som aj ja mala také. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky bych chtěla být takto šikovná :)
    Jsem nová čtenářka :)
    Přidej si mne také :-))

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť