Thermal Nail Polish Bornprettystore

piatok, augusta 07, 2015


Ahojte!
Vždy ma lákalo vyskúšať nejaký thermal lak a keď jeden bol v limitke Essence, ako naschvál už boli tieto laky vypredané.
Takže som sa veľmi potešila, keď som mala tú možnosť vyskúšať z Bornprettystore takýto lak.
Vybrala som si odtieň 103, ale ostatné odtiene vyzerajú tiež skvelo.
Tento odtieň má v teple azúrovo modrú farbu a v chlade sa zmení na fialkovú.
Už po prvej vrstve bolo vidieť krásny gradient, keď mi špičky nechtov ostali fialové a zvyšok modrý.
Tento lak ma veľmi bavil, okolie nechápalo, ako je to možné a všetci boli naň zvedavý a tak som vždy na ukážku dávala nechty do studenej vody, aby videli ten efekt :D
Fľaštička má 6ml a stojí €3.64, link je tu .










10% OFF CODE : SENX31


You Might Also Like

3 komentárov