What's in my summer bag?

utorok, augusta 18, 2015

Ahojte!
Tento článok som plánovala vydať už na začiatku augusta, no akosi nevydalo a zrazu už je 18-teho...
Hrozne rýchlo to letí, nezdá sa vám?
Na blogoch je tento článok pomerne obľúbený, tak som sa rozhodla ukázať vám, čo nosím v kabelke cez leto ja :) 
Na brigádu si väčšinou beriem plátenú tašku, keďže je to pohodlnejšie ako meniť si veci raz z jednej a raz z druhej kabelky. 
Takto mám pokope všetko čo potrebujem a zmestí sa tam toho ozaj veľa :) 




   Nesmie chýbať samozrejme peňaženka, kľúče, diár na tento rok ( + niekedy prihodím aj pero)  a taštička so slúchadlami.
     Kozmetickú taštičku niekedy vynechám a dám si do tašky len zopár najnutnejších pomocníkov v prípade núdze : hrebeň, gumičku, deodorant. Nesmú chýbať slnečné okuliare a aj záložná skladacia taška v tvare pandy pre prípad väčšieho nákupu a pod.
     Vreckovky sú vždy potrebné, niekedy aj vlhčené obrúsky a samozrejme aj balzám na pery Eos. Ak mám dlhú chvíľku pri cestovaní, vytiahnem aj olejček na nechtovú kožičku a naolejujem ju :D
     No a nakoniec najdôležitejšia vec v týchto dňoch - dáždnik! Bez neho by som dnes ani nevyšla von a radšej ho nosím, pretože tie búrky sú niekedy naozaj nevyspytateľné.

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Hezký článek :) Ta pandí taška je rozkošná :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super clanok,mas krasnu penazenku ! v takej kremovej farbe by som chcela :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej tá taška v tvare pandy je rozkošná :) Skvelý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peňaženku máš naozaj krásnu. :) Ja by som si mala zaobstarať už niečo na tie slúchadlá, lebo stále sú celé popletené. :D

    OdpovedaťOdstrániť