Catrice 21 Rosy One More Time + Essence 19 gold fingers

piatok, septembra 04, 2015


Krásny piatok vám želám! :)

V  dnešnom článku vám ukážem hneď dva nové laky, ktoré som si cez leto zadovážila.
Určite bude aj článok s novými lakmi aj ozdôbkami,keďže som si ich počas prázdnin pokúpila dosť.

Jemný marhuľkový odtieň od Catrice ma v drogérii hneď zaujal a vedela som, že ho skombinujem s nejakým efektovým.
Voľba padla na Gold Fingers od Essence, ktorý som nalakovala na prstenník a malíček.

Ako sa vám táto jemná manikúra páči? :)









You Might Also Like

9 komentárov

  1. Jemná, ale krásna manikúra :). Skvelá kombinácia :).
    Uži si piatok!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice colour

    _____________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten Catrice lak má úžasnou barvu, mám tyto odstíny moc ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I've got the Catrice nail polish, it's pretty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nehty se ti moc povedly :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádhera. Pôjdem sa na ne určite pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Manikúra je krásná. Aj laky sú krásne, jemné a jednoduché☺
    Kukni môj blog:
    vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť