Catrice Taupe - less with Gold Stickers Bornprettystore ♛

piatok, septembra 18, 2015

Ahojte, opäť tu mám nejaké produkty na nail art zo stránky Bornprettystore.com, ktoré by som vám rada ukázala.
Dnes to budú zlaté nálepky, vo viacerých motívoch.
Nájdete tam napríklad klasické srdiečka, hviezdy, geometrické vzory, mašle či rôzne ornamenty.
A práve ornamenty som si chcela vyskúšať. Ako podkladový lak som zvolila ďalšiu novinku v mojej zbierke, a tou je Catrice Taupe- less . Veľmi sa mi táto kombinácia páčila, vyzeralo to veľmi vkusne a aj celkom nenápadne. 
Nálepky môžete nájsť tu .

Ako sa vám tieto nechty páčia, používate takéto nálepky ? :)













10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Ładnie wyglądają :)

    ________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie nalepky su super obcas ich zvyknem pouzit ale ja skor biele, no tieto zlate vyzeraju velmi zaujimavo a pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie nalepky su super obcas ich zvyknem pouzit ale ja skor biele, no tieto zlate vyzeraju velmi zaujimavo a pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasná barvička, mám nude nehty moc ráda :) A samolepky vypadají super :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásna kombinácia, veľmi jemné a elegantné :) Viac ako nálepky mám radšej vodolepky, lebo lepšie priľnú na necht. Ale raz za čas si tiež nejaké nalepím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná kombinace :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné :-), já se u těch tvých nehtíků vždy kochám jak jsi šikovná!
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť