Feathers Bornprettystore ♛

pondelok, septembra 28, 2015

Ahojte!
Dnes vám ukážem posledný produkt z trojice, ktorú som si vybrala a dostala na zrecenzovanie.
Vodolepky sa stali mojou obľúbenou dekoráciou na nechty, pretože sa s nimi dobre manipuluje, jednoducho sa aplikujú a hlavne skvelo držia a aj po týždni vyzerajú ako nové.
V ponuke je množstvo pekných vodolepiek v tvare pierok, takže som mala problém, ktorý typ si vybrať.Nakoniec som zvolila č. D467. 
Ako podklad som použila Catrice 57 Karl Says Trés Chic a pridala kamienok v ružovom odtieni.
V balení je 10 plne bielych pierok a 10 s bielymi okrajmi, takže vám ostane aj na ďalšie použitie :)
Pierka nájdete tu a za 0,90 centov sa vám to určite vyplatí :)














10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Wow, tak to jsou jedny z nejkrásnějších nehtů, ktere jsem v poslední době viděla :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za takú krásnu pochvalu, veľmi si to vážim ! :)

      Odstrániť
  2. Tie sú nádherné! Aj ja si budem musieť taketo nálepky na nechty už konečne objednať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne nechtíky, veľmi sa ti podarili:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť