Holographic foils Bornprettystore ♛

piatok, septembra 25, 2015


Ahojte :)
Dnes by som vám rada ukázala ďalšiu vec, ktorú mám z eshopu Bornprettystore.
Hoci na oficiálnych obrázkoch to vyzeralo opäť skvelo, realita bola iná :D
Ide o tieto holografické fólie , ja som si vybrala č. 02 ale spokojná som teda nebola, keďže na čierny lak sa aplikovalo aj pozadie vzoru a nielen samotný vzor. Nakoniec som bola rada, že som fóliu použila iba na malíček a palec. Čierny lak som naniesla aj na prstenník a pridala som ozdobné kamienky na oživenie. Na ukazovák a prostredník som nalakovala nový lak od Gabriely Salvette, ktorý má nádhernú ružovú farbu.











Fólie môžete nájsť za cenu €1.88 tu .

10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Śliczne kolorki!


    ________________
    #grey cardigan
    blog.justynapolska.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne nehty.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná kombinácia a krásne farby:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som nad fóliami rozmýšľala tiež, ale nejak sa mi do nich nechce:DD

    OdpovedaťOdstrániť