My everyday make up routine / My favourite products

streda, septembra 09, 2015

Neviem ako vám, ale mne sa cez toto leto veľmi nechcelo experimentovať a vymýšľať zložité líčenia.
Dôvodom bolo hlavne extrémne teplo, kvôli ktorému sa ani neoplatilo maľovať, keďže by sa mi to na tvári roztieklo v priebehu 3 minút.
Keď je však normálna teplota na akú sme zvyknutí, práve tieto produkty používam na vytvorenie môjho každodenného líčenia.
Posledné mesiace sa snažím nepoužívať makeup na celú tvár, ale iba lokálne na niektoré miesta. Vyhovuje mi Stay Matte od Rimmelu, ktorý s beauty blendrom dokážem dobre rozotrieť. 
Na očné viečka ako bázu používam korektor od Catrice Camouflage, pretože mám pocit že ho nemám šancu nikdy minúť, tak sa o to aspoň takto snažím :D Štetcom Ebelin nanesiem obľúbený púder od Rimmelu v odtieni Transparent.

Následne sa presuniem na líčenie očí, ktoré ma baví najviac. Volím si jednoduchú klasiku, tak trochu champagne tieň so shimmerom na celé viečko, Použitím ceruzky od Dermacolu spravím tenkú linku a riasy natočím špirálou od Miss Sporty, ktorú ste mohli vidieť aj v tomto článku.

Pred dvomi rokmi som vždy líčenie začínala doplňovaním obočia, teraz som si však zvykla robiť to nakoniec. Používam na to skvelú paletku od Essence How to make Brows Wow a používam najsvetlejší tieň, no už som vyskúšala aj stredne hnedý. Pod obočie použijem ešte na zvýraznenie highlight tieň a obočie zafixujem priesvitným gélom opäť od Essence.
Tak to sú všetky produkty, ktoré pri mojom každodennom líčení používam, dúfam že sa vám článok páčil :) 

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Stay Matte jsou i pro mne oblíbenci, ke kterým se ráda vracím :-).
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež, už mám tretie balenie toho púdru, je proste skvelý :)

      Odstrániť
  2. nice
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/09/spaghetti-lace-dress.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento make-up tiež používam a som spoko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Púder Stay Matte mám tiež aj je skvelý☺ makeup, ktorý mi najviac vyhovuje je Od affinitone, takže určite skús
    Kukni môj blog:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vysusuje tento makeup? hodi se pro suchy typ pleti? :)

    OdpovedaťOdstrániť