Nové laky, ozdôbky na nechty z Born Pretty Store IV.

utorok, septembra 22, 2015

Ahojte!
 Keďže posledný článok z tejto 'rubriky' som pridávala v máji, ubehla nejaká tá doba a do mojej zbierky pochopiteľne pribudli ďalšie laky :D 
Niektoré kúpené v máji som vám už hneď aj ukázala, napríklad toto duo od Sinsay a ešte tohto glitrovaného krásavca tiež od Sinsay :)

Čo ma prekvapilo, je fakt že Catrice laky som vlastnila dávnejšie možno tak dva a teraz mi pribudlo až 8 kusov!
Nekúpila som ich naraz ale postupne, niektoré boli už zlacnené takže som mala aj šťastie a mala som ich za dobrú cenu.


Na Naked Brown sa veľmi teším, pretože hnedý lak som ešte nemala a tento bude perfektným kúskom na jeseň!


 Spolu s týmto trblietavým v odtieni Stardust :)

 No a tohto fešáka som musela hneď zobrať, pretože možno si pamätáte na jeho modrého kolegu, z ktorého som bola nadšená ako nikdy. Takže na tento kúsok sa tiež veľmi teším, až ho vyskúšam :)

 Lak od S-he ktorý ma nalákal cenou 1-, no po nablokovaní tam svietilo ešte o 99 centov viac, no nevadí :D Síce neviem či ho veľmi využijem, ale pozrite na ten pekný detail shimmeru ! :D

 Niektoré ozdôbky mám z Bornprettystore, niektoré cez Ebay.
Zapáčili sa mi vodolepky, s ktorými je ľahká manipulácia a tak som si objednala jedny s ružičkami a druhé s farebnými pierkami.
 10 kusov takýchto mini nálepiek som musela mať tiež, také sú rozkošné :D
 A tiež som si kúpila tieto kamienky v rôznych farbách, ktoré majú aj super veľkosť- nie sú ani príliš malé ani veľké.
 Z Fimo hmoty mi prišli tieto vzory, ostatné som dala ešte cez leto do giveaway.
 Keďže sa mi minul base coat a biely lak opäť zhustol, musela som dokúpiť tieto dva potrebné laky.
 Z BPS som si objednala aj tekutý latex, ktorý som už stihla použiť pri ombré Mojitových nechtoch, aby som celé okolie nechtu nemala zašpinené od laku a tento produkt poslúžil celkom dobre.
 Túto akrylovú farbu som ešte nevyskúšala, ale verím že raz na to dôjde :D
No a ako posledné tu mám tri rozdielne laky. Jeden matný tmavo modrý od Rimmelu, ktorý som našla v 101ke zlacnený, lak od Gabriely Salvette bol darček k nákupu v Dmke  a zlatý glitrovaný lak som už dlho chcela, tak tento od Essence bol skvelou voľbou :)

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Nejvíce se mi líbí ty jemné od Catrice, to jsou moje oblíbené odstíny :)

    http://ili-libertad.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odstíny laku jsou krásné :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fuuha ty třpytivé jsou opravdu krásné :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť