Summer nail art N.3: Nails inspired by a drink - Collab with Na Len

utorok, septembra 01, 2015


Ahojte! 
Posledný augustový deň máme za nami a dnes tu mám pre vás posledný článok zo série spolupráce s Andrejkou .
Ako posledný dizajn sme sa dohodli na nechtoch inšpirovaných nejaký letným drinkom.



 Uhádnete, akým drinkom sa inšpirovala Nalen? Určite podľa farebnej kombinácie tušíte, no aby ste si boli istí a videli aj viac fotiek, určite kliknite na jej článok na blogu  :) Mne sa jej výtvor veľmi páči, hneď som po pozretí fotiek dostala chuť aj na ten drink :)

 No a ja som sa inšpirovala mojím obľúbeným drinkom, ktorým je Mojito, ktoré si vždy cez leto doprajem a neviem si bez neho predstaviť prázdniny :)
Mám rada aj jahodové, no toto s limetkami je proste klasika, ktorá nikdy neomrzí :) 
Na nechty som pridala aj Fimo hmotu v tvare limetiek, ktoré celú manikúru skvelo doplnili, čo poviete?







Ak sa vám táto spolupráca a naše výtvory páčili, určite mi dajte vedieť v komentároch, teším sa na vaše názory :)

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Ty druh= se mi líbí snad nejvíce :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mojito nechtíky sa mi páčia viac :3
    môžem sa opýtať?? Na tie trblietky si pri aplikácii použila hubku ako keby si robila ombre nechty?
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie tvoje zelené sú nádherné!!! :)
    Mňam, mojito ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, parádní nehtíky, oboje, takový svěží letní :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť