Summer New In ☼ ( + short reviews)

utorok, septembra 15, 2015

Ahojte!
Leto už máme za nami a za tie dva mesiace sa mi nahromadilo dosť nových vecí, ktoré vám rada ukážem lebo viem, že takéto články vás bavia :)

Doplnky
Nové prírastky do zbierky kabeliek som si plánovala kúpiť, no nie presne takéto typy. Prvú som dostala od maminy a druhú mám z F&F.
 Oblečenie
 Cez leto mi opäť učarovali sukne, tieto dve som si objednala z Dresslinku. Čiernu s ružami som vyvetrať nestihla, no bielu s krásnym kvetovaným vzorom som si obliekla aj napriek tomu, že som netrafila veľkosť a objednala si zbytočne väčšie číslo.
Ešte v máji som si v New Yorkeri skúšala jedny krásne dlhé biele šaty, ktoré boli ako stvorené na behanie po pláži na dovolenke. Keďže som vedela, že ich tento rok nevyužijem tak som sa v nich len cvakla a fotku si pozerala spätne so zasneným výrazom. A usmialo sa na mňa šťastie, pretože som ich o 4 mesiace našla zlacnené o polovicu a to som ich už musela zobrať! A počkám si na tú chvíľu, keď ich na tej pláži naozaj vyvetrám :)
Ako ďalšie ma chytilo za srdce čierne tričko s krajkovanými rukávmi, ktorých je v obchodoch plno a najradšej by som si kupovala samé takéto tričká topy aj sukne :D
Cami top v bledej marhuľkovej farbe sa mi tiež okamžite zapáčil a vzdušné tričko ozdobené so 'studs' bolo v horúcich letných dňoch najlepšou voľbou oblečenia.
Obuv
Jedna z vecí, kvôli ktorým sa teším na jeseň - tieto úžasné topánky! 
Keď som ich v Tescu zbadala posledné, v mojej veľkosti, zlacnené na takú sumu až sa mi nechcelo veriť, musel to byť proste osud :D Asi nič druhé nosiť ani nebudem, bude to láska na celú jeseň :D


Drobnosti
No povedzte, nechali by ste tieto skvelé fixky v Lidli za niečo cez dve eurá? Ja teda nie :D Láska na prvý pohľad tiež. Zbožňujem také drobnosti, ktoré dokážu potešiť :)
Nový obal na mobil som nutne potrebovala a baby blue farba to vyhrala :)

Bižutéria
Z Ebayového objednávania som už pred rokom upustila, no po veľmi dlhej dobe som si objednala nejakú bižutériu - náušnice a dve jednoduché retiazky.
Starostlivosť o telo
Už chápem tie ospevované Aroma Ritual produkty, pretože tá vôňa je ozaj úžasná :) Telové mlieko s vôňou belgickej čokolády mi pokožku skvelo hydratuje a zachová voňavú na dlhú dobu :) 
Taktiež ďalším extrémne voňavým produktom je sprchový peeling od značky Weleda, ktorú som sa chystala vyskúšať vždy keď som prechádzala popri prírodných a bio produktoch v Dmke, až som tento brezový peeling nakoniec dala do košíka a bola zvedavá na jeho vyskúšanie. Som s ním veľmi spokojná a určite vám ho môžem odporučiť, keď nemáte radi drsné peelingy ale skôr tie jemné. 
Tretím produktom s krásnou vôňou je Palmolive peeling, ktorý proste musíte mať ak obľubujete sladké vône s exotickými podtónmi.
Aby tu neboli len samé pochvaly a výborné produkty, ktoré mi spravili radosť, mám tu aj jeden prepadák. Je ním Alverde roll-on, ktorý absolútne neplnil svoju funkciu, nevydržal nič a už vôbec nie 24 hodín. Pri nanášaní mal síce peknú vôňu, no to je asi tak všetko. Preto som si musela kúpiť Rexonu, ktorá je podľa mňa zo všetkých tuhých dezodorantov najlepším a najspoľahlivejším produktom. Niekedy sa proste nevyplatí skúšať niečo nové, ale staviť na overenú stálicu.
Nakupovanie v Lidli ma baví čím ďalej tým viac, pretože tam narazím na niektoré veci, ktoré som potrebovala a ešte k tomu za skvelú cenu. Napríklad toto balenie žiletky Gillette Venus a holiacej peny stálo do päť eur a to sa určite oplatí, keďže tento druh žiletky s vankúšikmi je jedným z najlepších.
Vo veľkých horúčavách, keď sa vám aj chodidlá potia určite pomôže tento chladivý sprej na nohy, ktorý som objavila v Dmke a som s ním spokojná.

Starostlivosť o vlasy
Začala som používať kofeínový šampón od značky Alpecin, ktorý určite poznáte a tiež som si kúpila niečo čo som predtým vôbec neskúšala, a to bio šampón na vlasy, ktorý mi tiež vyhovuje a rada ho používam.
Starostlivosť o pleť
Po zhliadnutí jedného videa u S.Beastovej ma Simonka nalákala vyskúšať viacero produktov od značky Himalaya Herbals. Pred rokom som používala čistiacu masku s ktorou som bola spokojná a tak som dúfala, že ani ďalšie produkty nebudú krokom vedľa. Kúpila som si teda čistiacu penu, peeling a hydratačný krém a môžem ich určite vrelo odporučiť. Penu používam skoro každý deň ráno aj večer, peeling 2-3 x do týždňa a krém používam striedavo s iným, pretože je dosť hutný. 
Posledný rok sa mi zdá zbytočné utrácať peniaze na kupovanie vatových tampónikov a skúšanie nových odličovacích vodičiek a tak sa odličujem vlhčenými obrúskami. Vyhovujú mi aj tie z Lidlu aj z Kauflandu. Do kabelky som si pre prípad núdze prikúpila aj mini balenie vlhčených obrúskov tiež z Lidlu.
Kozmetika
Z kozmetiky som nenakúpila skoro nič, pretože sa snažím pomíňať tie produkty, ktoré mám a zbytočne nekupovať nové. Potrebovala som však nové tiene na obočie a táto paletka od Essence bola skvelou voľbou. Používam najsvetlejší tieň a ešte rozjasňovač, ktorý je tiež skvelý.
Ako ste si už určite všimli na blogoch u iných blogeriek, bola som oslovená aj ja na vyskúšanie švajčiarskej kozmetiky Karin Herzog. Vybrala som si čistiaci gél, ktorý môžete nájsť na eshope tu 
S týmto gélom som ale nebola spokojná, mojej pleti vôbec nevyhovoval a radšej som ho ďalej nepoužívala. Je veľmi hutný, z pleti sa ťažko odstraňoval a jeho zloženie mi skrátka nesadlo. Ak by vás ale táto značka zaujala, viac informácií nájdete na oficiálnej stránke http://www.karinherzog.com/

To je z mojich letných nákupov všetko, dúfam že sa vám článok páčil, určite mi zanechajte komentár, budem sa tešiť :) 

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Super veci☺ tie aromácke sprcháče sú fakt dobré a veľmi voňavé:)...čižmičky sú krásné😍..a kabelky, to bol naozaj dobrý nákup. Na značku Weleda som počula iba samé chvály, takže po tomto peelingu sa musím obzrieť. A kde si prosím kúpila ten koféinový šampón?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ho našla online, ale mal by byť dostupný aj v lekárňach :)

      Odstrániť
  2. Páni, super věcičky :) Moc se mi líbí kabelky a botičky :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koľko stál ten alpecin?
    Ďakujem Soňa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, tu si pozri je tu viacero e-shopov, záleží dosť od dopravy..
      http://sampony.heureka.sk/alpecin-energizer-coffein-shampoo-c1-250-ml/

      Odstrániť
  4. tiež používam ten šampón a som spokojná :) a tá prvá kabelka je nesmierne romantická ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Alverde a Rexona vedľa seba, Vecičky od Himalaye... ty si bola v mojej izbe? :D Fotky lahodia oku. Tá bižu je taká pekne farebná, Dermacolový sprcháč mám v kávovom prevedení a je to mňamka, po fixkách kukam nie len v lidli aj keď ich nepotrebujem a sukienky z Dresslinku tíško závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie kabelky aj topanky su super, take nieco by sa aj mne zislo do jesenneho satnika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie kabelky aj topanky su super, take nieco by sa aj mne zislo do jesenneho satnika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kolik prosím stály ty stíny na obočí ? Chystám se si malovat obočí :-)

    OdpovedaťOdstrániť