Jesenné nechty s CATRICE ❣

utorok, októbra 27, 2015

Ahojte :)
Jeseň máme v plnom prúde a preto vás teraz budem zásobovať hlavne jesennou manikúrou, keďže pominulé roky som si nechty až tak jesenne nelakovala, ale teraz som si to vynahradila aj tu na blogu :)
Tlmené tóny a odtiene lakov v typickom jesennom nádychu sa mi veľmi páčia a dosť si na ni teda ulietavam :) 
Dnes tu mám teda dva laky od Catrice, krásny hnedý odtieň s názvom Naked Brown  a prstenník a malíček som oživila glitrákom Stardust.
Síce ten lak vyzerá na fotkách viac do siva, ale v skutočnosti má naozaj skvelú farbu, takže ak hľadáte pekný hnedý lak tento by sa vám mohol páčiť :) 







You Might Also Like

10 komentárov

  1. Pěkná kombinace :) krásné odstíny, taky bych si měla nějaký podobný pořídit :)

    Nikys beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Opět pěkná kombinace :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tahle kombinace se mi líbí hrozně moc. :) Přemýšlím, zda by se u mě našla podobná barva, jako ten Naked Brown a asi nenašla :-O Se musí napravit. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc :) tak som rada, že som ti dala tip na nový odtieň :))

      Odstrániť
  4. Krásna kombinácia, človek by neveril že nie sú gelové, máš ich nalakované úplne dokonale :)

    http://terehommikus.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jejda, tak po výplate idem po ňom. Teda po tom Naked Brown, ten je fakt krásny. Neviem, asi som z tých glitrových lakov "vyrástla" či čo. To bude tým odlakovávaním, na ktoré neni času nazvyš ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Presne tieto dva laky mám vo svojej zbierke ale ešte mi nenapadlo skombinovať ich. Dik za tip :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť